Fortunatu tù ! Extract Labs' Hemp Goodness Hits Lucky's Market Shelves

Extract Labs s'imbarca in un viaghju esaltante cù Lucky's Market! Cum'è una piccula impresa in u industria CBD, Extract Labs hà assistitu à una crescita di crescita alimentata da passioni in l'ultimi sette anni. E nostre radiche ùn sò micca solu sparse à l'internaziunale, ma sò ancu sfondate in u core di a nostra cumunità lucale. È quì hè a parte più eccitante di a storia: avemu unitu e forze cù nimu altru chè Lucky's Market in Boulder, Colorado! Questa cullaburazione apre porte eccitanti, rendendu i nostri prudutti CBD premium ancu più accessibili à i nostri amati clienti lucali. Mantene i vostri posti; questu hè un viaghju chì ùn vulete micca mancà!

"À Lucky's, amu boni manciari. Micca solu l'alimentu naturali è biologicu, ma l'alimentu chì hè tantu una parte di i nostri ricordi più belli. E cose boni ".

Cunnettendu a passione à u scopu

Cum'è altri entusiasti naturali è amatori di a bontà lucale, avemu capitu l'impurtanza di un approcciu olisticu à u benessiri. Hè per quessa chì simu entusiasti di esse una parte di u vostru viaghju di benessere quì in Boulder! Situatu in a sezione Natural Living in u CBD endcap di Lucky's, truverete tutti i vostri preferiti!

Fortunatu tù ! Extract Labs' Hemp Goodness Hits Lucky's Market Shelves

Impegnu à l'eccellenza locale di u Colorado

Spartemu un ethos cumunu cù Lucky's arradicatu à fà a vita megliu per l'altri. U nostru impegnu à migliurà a vita parallella à a dedizione di Lucky à i prudutti accessibili è di qualità. L'accessibilità priurità, mentre chì pudendu pruduce i migliori prudutti di cannabinoidi, ci hà purtatu à sta nova fantastica avventura! U nostru stabilimentu di Lafayette, in Colorado, cumprende tuttu u prucessu di fabricazione, assicurendu un orgogliu senza paragone è una permanenza di qualità u più lucale pussibule. In listessu modu, Lucky's Market crede chì a bona alimentazione deve esse un dirittu locale, micca un lussu. Vi invitemu à sperimentà u spiritu cumuni di Extract Labs è Lucky's Market in prima manu!

"Credemu chì un bonu alimentu ùn deve esse un lussu, deve esse un dirittu. Se ùn vulete micca manghjà cose cum'è pesticidi, antibiotici è hormone di crescita, ùn avete micca bisognu ".

Andate à truvà Extract Labs in Lucky's Market Today

Mentre u nostru viaghju cuntinueghja à sviluppà, Extract Labs ferma impegnatu à a crescita, a cumunità, è furnisce prudutti CBD di prima qualità. Partenariatu cù Lucky's Market in Boulder hè solu unu di i capituli eccitanti di a nostra storia. Vi invitemu à esse una parte di a nostra missione per rinfurzà benessiri è aspetta di sparte assai più mumenti eccitanti cun voi. Ricurdatevi di menziunà noi (@extractlabs) in i vostri post di e social media se ci vedete à Lucky's! Stammi sintonizzati per ciò chì vene nantu à sta corsa incredibile!

Posts Related
Craig Henderson CEO di Extract Labs capu di capu
CEO | Craig Henderson

Extract Labs CEO Craig Henderson hè unu di i principali esperti di u paese in l'estrazione di CO2 di cannabis. Dopu avè servitu in l'Armata di i Stati Uniti, Henderson hà ricevutu u so maestru in ingegneria meccanica da l'Università di Louisville prima di diventà un ingegnere di vendita in una di e principali cumpagnie di tecnulugia di estrazione di a nazione. Sentendu una opportunità, Henderson hà cuminciatu à estrae CBD in u so garage in 2016, mettendulu in prima linea di u muvimentu di canapa. Hè statu prisentatu in SguarduVitturi militariOghje Amparu, High Times, l ' Inc 5000 lista di cumpagnie in crescita più veloce, è assai di più.

Cunnette cù Craig

Riferite un amicu!

DAI $ 50, GET $ 50
Dà i vostri amichi $ 50 off nantu à u so primu ordine di $ 150 + è uttene $ 50 per ogni riferimentu successu.

Riferite un amicu!

DAI $ 50, GET $ 50

Iscriviti è Risparmia 20%

Unisci a nostra newsletter bi-settimanale è uttene 20% OFF 20% OFF u vostru primu ordine!

Iscriviti è Risparmia 20%

Unisci a nostra newsletter bi-settimanale è uttene 20% off 20% off u vostru primu ordine!

À ringrazià ti!

U vostru sustegnu hè inestimabile! A mità di i nostri novi clienti venenu da clienti soddisfatti cum'è voi chì amanu i nostri prudutti. Se cunnosci qualcunu altru chì puderia piace a nostra marca, ci piacerebbe chì tu li riferissi ancu.

À ringrazià ti!

Grazie per iscrizzione!
Verificate u vostru email per un codice di cuponu

Aduprate u codice à u checkout per u 20% di sconto in u vostru primu ordine!